Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2014Техніка написання оголошень для контекстної рекламиЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2014Особливості національного брендингуЄвсейцева, О. С.; Кравець, О. О.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системРубан, В. Я.; Квіта, Г. М.; Гавриленко, П. М.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Особливості рекламування на ринку транспортуванняЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Візуальний мерчандайзинг у сфері fashion retail в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Аніщенко, А. В.
2014Особливості маркетингу на юридичному ринку УкраїниПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку парфумерно-косметичних засобів в УкраїніПодольна, В. В.; Нестеренко, Ю. Я.
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2014Особливості комунікаційної діяльності на ринку рекламних послугПодольна, В. В.; Меліхова, А. І.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2014Типологія споживачів імпортного пиваХоменко, О. І.; Денисюк, В. І.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2014Особливості маркетингу на ринку алкогольних напоїв УкраїниХоменко, О. І.; Кузьмовська, А. М.
2014Особливості сучасного ринку кондитерських виробів в УкраїніХоменко, О. І.; Кошель, І. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 998