Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 201 до 220 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Формування асортименту товарів "власного імпорту" на ринку роздрібної торгівліХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2014Особливості маркетингу у сфері послугХоменко, О. І.; Корнієнко, Ю. О.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку дитячого харчуванняХоменко, О. І.; Дутка, І. І.
2014Кризові явища в системі державного управління УкраїниЧубукова, О. Ю.; Синенко, П. О.
2014Можливості комп’ютерного моделювання фрагментів маркетингової діяльностіЧубукова, О. Ю.; Мілюковський, А. Г.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Дослідження товарного руху в мережах збуту при розподілі продукції на ринкуЯренко, А. В.; Кірпіченко, Ю. С.
2014Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку УкраїниЯренко, А. В.; Дмітрова, М. В.
2014Управління маркетинговими каналами розподілуЯренко, А. В.; Нагорнюк, Ю. В.
2014Дослідження потоків у каналах розподілуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2014Ефективне використання влади у каналах розподілуЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2014Шляхи вдосконалення комунікаційної політики компанії "Сандора" на ринку соків УкраїниЯренко, А. В.; Луцюк, Н. А.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2014Кібернетичні підходи до формування креативної особистостіЧубукова, О. Ю.
28-лют-2023Scientific approaches to the systematization of cost-generating factors in the coordinates of achieving strategic and tactical goals by an enterpriseRadionova, Nataliia; Tarasenko, I. O.; Hryhorevska, O. O.; Sayun, A. O.; Chernysh, Olga
2023Застосування економетрічних моделей в маркетингових дослідженняхШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2023Маркетингові стратегії для залучення молодої аудиторіїПономаренко, Ігор Віталійович; Майорова, Д. В.
2023Тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережахЗимбалевська, Ю. В.; Барановський, Д. С.
2023Конкурентоспроможність України в умовах світової конкуренціїПономаренко, Ігор Віталійович; Короїд, Ю. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 201 до 220 з 998