Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1016] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 601 to 620 of 1016
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Д. Ю.
Aug-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
Jul-2018Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
Aug-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
Jun-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
Apr-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
Mar-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
Dec-2018Особливості інформаційної безпеки в сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Innovative development model of institutions of higher education in the system of strategic priorities of competitiveness managementTarasenko, I. O.; Verhun, Antonina; Bondarchuk, Julia; Tarasenko, O. S.
Aug-2018Теоретико-методичні основи управління економічною безпекою вищої освітиТарасенко, О. С.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, Olga; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2018Напрям модернізації – підприємницький університетГрищенко, І. М.
2018Functional approach to the definition of subsystems and economic security elementsGryshchenko, Ivan
2018External and internal elements of the economic security systemGryshchenko, Ivan
2018Оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічних працівників вищого навчального закладуГрищенко, І. М.
2018Innovative approaches to facilitating the interaction between research, science-intensive business and higher education as a factor improving the quality of educationGryshchenko, Ivan
2006Особливості гудвілу як нематеріального активу підприємстваПодольна, В. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 601 to 620 of 1016