Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12446
Назва: Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингу
Інші назви: Social media marketing as one of the key digital marketing tools
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключові слова: соціальна мережа
цифровий маркетинг
комунікації
цільова аудиторія
інтернет
социальная сеть
цифровой маркетинг
коммуникации
целевая аудитория
интернет
social network
digital marketing
communications
target audience
internet
Дата публікації: кві-2018
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Приазовський економічний вісник. – 2018. – Вип. 2 (07). – С. 77-81. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-7
Source: Приазовський економічний вісник
Короткий огляд (реферат): У статті представлено особливості реалізації маркетингових кампаній у соціальних мережах. Визначено специфіку побудови взаємовідносин між різноманітними суб’єктами у цифровій соціальній екосистемі. Доведено важливість використання різноманітного контенту, що сприяє побудові комунікацій між компанією та цільовою аудиторією. Представлено ключові етапи реалізації кампанії у соціальній мережі. Наведено характерні риси основних агентів впливу на цільову аудиторію у цифровій соціальній екосистемі.
В статье представлены особенности реализации маркетинговых кампаний в социальных сетях. Определена специфика построения взаимоотношений между различными субъектами в цифровой социальной экосистеме. Доказана важность использования разнообразного контента, что способствует построению коммуникаций между компанией и целевой аудиторией. Представлены ключевые этапы реализации кампании в социальной сети. Приведены характерные черты основных агентов воздействия на целевую аудиторию в цифровой социальной экосистеме.
The article presents the peculiarities of marketing campaigns realization in social networks. The specificity of constructing relationships between various actors in the digital social ecosystem is determined. The importance of using a variety of content that promotes communication between the company and the target audience is proven. The key stages of implementing a campaign in the social network are presented. The characteristic features of the main agents of influence on the target audience in the digital social ecosystem are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12446
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2522-4263
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf279,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.