Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-28T12:31:26Z-
dc.date.available2017-03-28T12:31:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Оптимальне використання електронних ресурсів при викладанні неорганічної хімії / Т. М. Деркач // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 5 (23). – С. 219–226.uk
dc.identifier.issn2312-5993uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5637-
dc.description.abstractУ статті за результатами анкетування експертів досліджено доцільність та фактичний стан використання окремих електронних ресурсів у викладанні університетського курсу неорганічної хімії. Оптимальним є використання 20 універсальних (необхідних для викладання більш ніж 40% тем) та 4 специфічних (принципово важливих для обмеженої кількості тем) ресурсів. Фактично використовується 10 універсальних та 4 специфічних ресурси. Порівняльний аналіз відношення викладачів та студентів до застосування окремих ресурсів вказує на наявність суттєвих розбіжностей, що створює передумови для ускладнення ефективного використання ресурсів у педагогічній практиці.uk
dc.description.abstractПо результатам анкетирования экспертов исследованы целесообразность и фактическое состояние использования отдельных электронных ресурсов в преподавании университетского курса неорганической химии. Оптимальным является использование 20 универсальных (необходимых для преподавания более 40% тем) и 4 специфических (принципиально важных для ограниченного количества тем) ресурсов. Фактически используется 10 универсальных и 4 специфических ресурсов. Сравнительный анализ отношения преподавателей и студентов к применению отдельных ресурсов указывает на наличие существенных различий, что создает предпосылки для усложнения эффективного использования ресурсов в педагогической практике.uk
dc.description.abstractFeasibility and the state of the art of usage of individual electronic resources in teaching a university course of inorganic chemistry have been studied on the base of the results of expert survey. 20 universal (needed for teaching more than 40% of topics) and 4 specific (critical for a limited number of topics) resources are necessary to use for optimal instruction. In practice, only 10 universal and 4 specific resources are used. Comparative analysis of teachers' and students' attitude to the use of specific resources shows the presence of substantial differences, thatcreates preconditions for some complications of the effective use of resources in teaching practice.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнеорганічна хіміяuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectнавчальні ресурсиuk
dc.subjectпереважаючий стиль навчанняuk
dc.subjectнеорганическая химияuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectучебные ресурсыuk
dc.subjectпредпочтительный стиль обучения.uk
dc.subjectinorganic chemistryuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectlearning resourcesuk
dc.subjectpreferred learning styleuk
dc.titleОптимальне використання електронних ресурсів при викладанні неорганічної хіміїuk
dc.title.alternativeОптимальное использование электронных ресурсов в преподавании неорганической химииuk
dc.title.alternativeOptimal usage of electronic resources in inorganic chemistry teachinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технологіїuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sumy_2012_No5_219_226.pdfОсновна стаття320,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.