Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.uk
dc.contributor.authorСуворова, О. К.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T06:53:37Z-
dc.date.available2017-04-07T06:53:37Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationКолосніченко М. В. Підвищення ролі інженерних знань у підготовці студентів спеціальності "Дизайн" [Текст] / М. В. Колосніченко, О. К. Суворова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 92-97.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5809-
dc.description.abstractСтаттю призначено аналізу етапів становлення дизайну та його освіти протягом 20-го століття, визначенню переваг та недоліків дизайн-освіти кожного етапу з позицій системності знань. Охарактеризовані особливості дизайн-освіти в технічних та технологічних вузах та можливості удосконалення інженерних знань у підготовці дизайнерів.uk
dc.languageuk
dc.titleПідвищення ролі інженерних знань у підготовці студентів спеціальності "Дизайн"uk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 4)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T4_P092-097.pdf532,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.