Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШрамченко, Б. Л.uk
dc.contributor.authorЩербань, В. Ю.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T06:59:07Z-
dc.date.available2017-04-07T06:59:07Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationШрамченко Б. Л. Досвід впровадження системи Хilinx у навчальний процес [Текст] / Б. Л. Шрамченко, В. Ю. Щербань // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 247-249.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5852-
dc.description.abstractРозглядаються результати впровадження у навчальний процес поширеної у багатьох країнах світу системи автоматизованого проектування мікропроцесорних систем. Наводяться формулювання основних етапів впровадження та застосування системи. Значна увага приділяється проблемам, що виникають в процесі повсякденної праці викладача і студента при використанні адаптованих засобів автоматизованого проектування.uk
dc.languageuk
dc.titleДосвід впровадження системи Хilinx у навчальний процесuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 4)uk
local.subject.facultyФакультет мехатроніки та комп'ютерних технологійuk
local.subject.departmentКафедра комп'ютерних наукuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра комп'ютерних наук (КН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T4_P247-249.pdf291,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.