Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабурцева, О. І.uk
dc.contributor.authorЯцишина, Л. К.uk
dc.date.accessioned2017-04-07T07:13:25Z-
dc.date.available2017-04-07T07:13:25Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЛабурцева О. І. Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу [Текст] / О. І. Лабурцева, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 76-81.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5878-
dc.description.abstractУ статті обгрунтована необхідність запровадження комплексу заходів для активізації інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу. До комплексу запропоновано включити такі групи заходів: державна підтримка конкурентоспроможності продукції галузі; організація взаємовигідної співпраці у сфері маркетингу з суб'єктами ринкового мікросередовища; заходи сприяння впровадженню маркетингового управління на рівні підприємства.uk
dc.languageuk
dc.titleАктивізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингуuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 5)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P076-081.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.