Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/588
Назва: Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: international markets
currency
quotes
cross rates
commercial risk
currency risk
the importer
the exporter
международные рынки
валюта
котировки
кросс-курсы
коммерческие риски
валютные риски
импортер
экспортер
міжнародні ринки
валюта
котирування
крос-курси
комерційні ризики
валютні ризики
імпортер
експортер
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світу / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 106-112.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Розглянуто міжнародну систему котирування валют із подальшим використанням результатів в маркетингових дослідженнях діяльності підприємств. При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи: прямого та зворотного котирування валют, визначення середньо квадратичного відхилення та дисперсії, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Результати дослідження надають змогу визначати інфляційні ризики валют світу при проведенні маркетингових досліджень. Визначена система надає можливості уникнення втрат при проведенні міжнародних розрахунків. Розроблено систему визначення інфляційних ризиків на основі котирування валют, яку можна застосовувати у маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств при просуванні продукції на міжнародні ринки. Практична значимість полягає у застосуванні системи визначення інфляційних ризиків валют фахівцями відділів зовнішнього маркетингу вітчизняних підприємств при проведенні аналізу міжнародного ринку та здійсненні міжнародних платежів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/588
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V89_P106-112.pdf248,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.