Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаула, О. В.uk
dc.date.accessioned2017-04-10T09:03:25Z-
dc.date.available2017-04-10T09:03:25Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБаула О. В. Основні напрями формування корпоративно-соціальної відповідальності у сфері охорони здоров’я [Текст] / О. В. Баула // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 47-51.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5919-
dc.description.abstractУ статті наведено теоретико-методичні аспекти формування соціальної відповідальності у сфері охорони здоров’я шляхом адаптивної акумуляції та розподілу ресурсів, у тому числі грошових, на потреби галузі, раціонального співвідношення між доходами та вартістю надання медичних послуг.uk
dc.description.abstractВ статье приведено теоретико-методические аспекты формирования социальной ответственности в сфере здравоохранения путем адаптивной аккумуляции и распределения ресурсов, в том числе денежных, на потребности отрасли, рационального соотношения, между доходами и стоимостью предоставления медицинских услуг.ru
dc.description.abstractIn the article it is resulted teoretiko-methodical aspects of forming of social responsibility in the field of health protection by an adaptive accumulation and allocation of resources, including money, on the necessities of industry, rational correlation, between profits and cost of grant of medical services.en
dc.languageuk
dc.subjectcorporately social responsibilityen
dc.subjectpharmaceutical enterprisesen
dc.subjectsocialresponsible marketingen
dc.subjectmedical serviceen
dc.subjectкорпоративно социальная ответственностьru
dc.subjectфармацевтические предприятияru
dc.subjectсоциальноответственный маркетингru
dc.subjectмедицинское обслуживаниеru
dc.subjectкорпоративно-соціальна відповідальністьuk
dc.subjectфармацевтичні підприємстваuk
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk
dc.subjectмедичне обслуговуванняuk
dc.titleОсновні напрями формування корпоративно-соціальної відповідальності у сфері охорони здоров’яuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBaula, O. V.en
local.contributor.altauthorБаула, А. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (105)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V105_P047-051.pdf431,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.