Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлоба, Т. Л.uk
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T12:52:32Z-
dc.date.available2016-02-08T12:52:32Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationГлоба Т. Л. Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в Україні / Т. Л. Глоба, А. В. Яренко, Н. В. Геселева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 64-69.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/596-
dc.description.abstractДосліджено проблеми та перспективи розвитку ринку книговидавничої справи за допомогою методів статистичного аналізу. Надано статистику діючих елементів книговидавничої справи на ринку України, а також показники діяльності видавництв на вітчизняному ринку. Представлено для огляду статистику попиту на друковані видання та рейтинг основних показників діяльності видавництв. В роботі проведено моніторинг та оцінку показників діяльності ринку книговидавничої справи. Виявлено сучасні тенденції, проведено глибокий аналіз можливих проблем занепаду даної галузі в Україні. Досліджено вклад держави в галузь та запропоновано напрями держпідтримки галузі. Виявлено ряд основних проблем, що перешкоджають ефективному розвитку книжкового ринку та шляхи їх вирішення.uk
dc.languageuk
dc.subjectbook publishing businessen
dc.subjectbook marketen
dc.subjectstate support of book publishingen
dc.subjecte-booksen
dc.subjectкнигоиздательское делоru
dc.subjectкнижный рынокru
dc.subjectгосподдержка книгоизданияru
dc.subjectэлектронные книгиru
dc.subjectкниговидавнича справаuk
dc.subjectкнижковий ринокuk
dc.subjectдержпідтримка книговиданняuk
dc.subjectелектронні книгиuk
dc.titleПерспективи розвитку ринку книговидавничої справи в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGloba, T.en
local.contributor.altauthorYarenko, A.en
local.contributor.altauthorGeseleva, N.en
local.contributor.altauthorГлоба, Т. Л.ru
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (89)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V89_P064-069.pdf277,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.