Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДутка, І. В.uk
dc.contributor.authorХоменко, О. І.uk
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T12:52:32Z-
dc.date.available2016-02-08T12:52:32Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationДутка І. В. Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в Україні / І. В. Дутка, О. І. Хоменко, Н. В. Геселева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 70-74.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/597-
dc.description.abstractПроведено дослідження ринку дитячого харчування в Україні, аналіз стану та перспектив розвитку. Визначено основні фактори та проблеми розвитку індустрії дитячого харчування, а також шляхи забезпечення державної підтримки. Дослідження проблем ринку дитячого харчування проведено за допомогою методу статистичного аналізу. В роботі проаналізована діяльність вітчизняних виробників на ринку дитячого харчування, оцінено демографічну ситуацію в країні та перспективи подальшого розвитку даного ринку. Запропоновано підходи для активізації ринку дитячого харчування за рахунок народжуваності, обсягів відчизняного виробництва та збільшення впливу державної підтримки. Виявлено ряд основних проблем, що перешкоджають ефективному розвитку ринку та визначено основні чинники споживання продуктів дитячого харчування.uk
dc.languageuk
dc.subjectchid’s fooden
dc.subjectmarketen
dc.subjectdemographyen
dc.subjectbirth-rateen
dc.subjectдетское питаниеru
dc.subjectрынокru
dc.subjectдемографияru
dc.subjectрождаемостьru
dc.subjectдитяче харчуванняuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectдемографіяuk
dc.subjectнароджуваністьuk
dc.titleТенденції розвитку ринку дитячого харчування в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDutka, І. V.en
local.contributor.altauthorKhomenko, О. I.en
local.contributor.altauthorGeseleva, N. V.en
local.contributor.altauthorДутка, И. В.ru
local.contributor.altauthorХоменко, А. И.ru
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (89)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V89_P070-074.pdf338,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.