Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBabushko, Svitlana-
dc.contributor.authorSolovei, Liudmyla-
dc.date.accessioned2017-04-25T06:38:38Z-
dc.date.available2017-04-25T06:38:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBabushko S. Nonformal/Informal ESL Acquisition by Different Age Categories of Ukrainian Adult Learners / S. Babushko, L. Solovei // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. – Кам’янець-Подільський, 2016. – Вип.21 (2-2016). – Ч.2. – С. 231-237.uk
dc.identifier.issn2309-9763uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6015-
dc.description.abstractThe problem of acquisition of English as a second language is very challenging for every educated person nowadays, especially in developing countries, Ukraine being one of them. Adults use different ways to get ESL competence; most of them are in non-formal and informal education. The goal of the study was to investigate what ways of non-formal/informal ESL learning are used by adults in Ukraine. Two age groups of adults were chosen to trace the similarities and differences. Younger adults were students at tertiary level and senior adults were scholars at academician institutions. A specially designed questionnaire was given to 50 respondents to find out their background; to identify the most typical ways of learning English; to compare them in the frequency of learning, in importance, personal benefits; to analyze the offered suggestions how to improve the efficiency of ESL learning. The obtained results showed that non-formal ways of ESL learning are popular and widely used by both groups of respondents. However, there are more differences than similarities in their non-formal/informal ways of ESL acquisition which can be explained by different age and experience.uk
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження шляхів набуття іншомовної компетентності дорослими двох вікових категорій (студентів вишу та вітчизняних науковців); виявлено найбільш типові способи вивчення англійської мови у неформальному та інформальному навчальному середовищі; здійснено їх порівняльний аналіз; охарактеризовано їх схожі та відмінні риси.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectнеформальне/інформальне навчальне середовищеuk
dc.subjectнабуття іншомовної компетентностіuk
dc.subjectшляхиuk
dc.subjectюні доросліuk
dc.subjectпорівнянняuk
dc.subjectстарші доросліuk
dc.subjectnon-formal/informal educationuk
dc.subjectESL acquisitionuk
dc.subjectwaysuk
dc.subjectyounger adultsuk
dc.subjectsenior adultsuk
dc.subjectUkraineuk
dc.titleNonformal/Informal ESL Acquisition by Different Age Categories of Ukrainian Adult Learnersuk
dc.title.alternativeВивчення англійської мови як іноземної дорослими учнями різних вікових категорій у неформальному/інформальному навчальному середовищіuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБабушко, С. Р.-
local.contributor.altauthorСоловей, Л.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceПедагогічна освіта: теорія і практикаuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Камянець_Подільський.pdfстаття (англ.мовою)1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.