Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-10T07:42:54Z-
dc.date.available2017-05-10T07:42:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Сприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Наукові записки: Зб. наук. статей НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. – № 100. – С. 87–97.uk
dc.identifier.issn2310-371Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6118-
dc.description.abstractДосліджено вплив індивідуальних стилів навчання на схильність до застосування студентами окремих електронних навчальних ресурсів, що використовуються у викладанні хімії. Стилі навчання визначено за методом Р. Фелдера та Б. Соломан. Сприйняття окремих ресурсів оцінено за результатами анкетування студентів 5-го курсу хімічного факультету. Із проаналізованих 45 видів ресурсів 25 видів виявили наявність кореляцій з певними стилями навчання, а 20 ресурсів є фактично незалежними від стилів.uk
dc.description.abstractИсследовано влияние индивидуальных стилей обучения на склонность к применению студентами отдельных электронных учебных ресурсов, используемых в преподавании химии. Стили обучения определены по тестам Фелдера - Соломан. Восприятие отдельных ресурсов оценено по результатам анкетирования студентов 5-го курса химического факультета. Из проанализированных 45 видов ресурсов 25 видов выявили наличие корреляций с определенными стилями обучения, а 20 ресурсов являются фактически независимыми от стилей.uk
dc.description.abstractThe influence of individual learning styles on the propensity of students to particular electronic learning resources, used in chemistry teaching, has been studied. Learning styles have been determined by Felder - Soloman tests. The perception of certain types of electronic resources has been evaluated by the survey results of 5th year students of chemistry department. Totally 45 species of educational resources have been analysed: 25 species exhibit correlations with certain learning styles, while 20 resources are in fact independent of styles.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectелектронні навчальні ресурсиuk
dc.subjectвикладання хіміїuk
dc.subjectстилі навчанняuk
dc.subjectтест Фелдера-Соломанuk
dc.subjectэлектронные учебные ресурсыuk
dc.subjectпреподавание химииuk
dc.subjectстили обученияuk
dc.subjectтест Фелдера-Соломанuk
dc.subjecte-learning resourcesuk
dc.subjectteaching of chemistryuk
dc.subjectlearning stylesuk
dc.subjectFelder-Soloman testuk
dc.titleСприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчанняuk
dc.title.alternativeВосприятие электронных учебных ресурсов студентами с разными стилями обучения.uk
dc.title.alternativePerception of e-learning resources by students with different learning styles.uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові запискиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2012_100.pdfОсновна стаття1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.