Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorВіннікова, Інна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-05-15T13:43:35Z-
dc.date.available2017-05-15T13:43:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовах / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Ефективна економіка. – 2014. – № 12. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3641uk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6194-
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання, які пов’язані з особливостями використання мультисенсорного брендінгу компаніями у сучасних умовах. Досліджено передовий досвід впровадження інноваційних маркетингових технологій компаніями, що дозволяють впливати на поведінку споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectмультисенсорний брендінгuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.titleВикористання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовахuk
dc.title.alternativeUSING MULTI-SENSORY BRANDING IN MODERN CONDITIONSuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor Vitaliyovych-
local.contributor.altauthorVinnikova, Inna Igorevna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3641uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИСЕНСОРНОГО БРЕНДІНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ.pdf333,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.