Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, О. І.uk
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorСокуренко, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:20:51Z-
dc.date.available2016-02-08T13:20:51Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХоменко О. І. Ринок роздрібної торгівлі в Україні / О. І. Хоменко, Н. В. Геселева, Н. В. Сокуренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 101-107.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/639-
dc.description.abstractДослідження ринку роздрібної торгівлі в Україні та оцінка стану ринку рітейлу в умовах кризи. Використання методів статистичного аналізу товарообороту та обсягу реалізації, порівняльного аналізу цін та попиту, а також методів експертних та рейтингових оцінок у рітейлі. Визначені основні показники, які характеризують ринок роздрібної торгівлі, проведена оцінка станів ринку на різних етапах. Визначено стан ринку роздрібної торгівлі в Україна та запропоновано шляхи мінімізації негативних наслідків в умовах кризи. Проведення дослідження стану ринку роздрібної торгівлі в нестабільних умовах дозволяє оптимізувати діяльність компаній та запобігти збільшенню загроз та ризиків у їх діяльності.uk
dc.languageuk
dc.subjectretail marketen
dc.subjectretailen
dc.subjectshopping areasen
dc.subjectsupermarketsen
dc.subjectretailersen
dc.subjectcommodity structureen
dc.subjectрынок розничной торговлиru
dc.subjectритейлru
dc.subjectторговые площадиru
dc.subjectсупермаркетыru
dc.subjectрозничные сетиru
dc.subjectтоварная структураru
dc.subjectринок роздрібної торгівліuk
dc.subjectрітейлuk
dc.subjectторгові площіuk
dc.subjectсупермаркетиuk
dc.subjectроздрібні мережіuk
dc.subjectтоварна структураuk
dc.titleРинок роздрібної торгівлі в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKhomenko, A.en
local.contributor.altauthorHeseleva, N.en
local.contributor.altauthorSokurenko, N.en
local.contributor.altauthorХоменко, А. И.ru
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorСокуренко, Н. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 5 (91)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P101-107.pdf257,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.