Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубукова, О. Ю.uk
dc.contributor.authorРубан, В. Я.uk
dc.contributor.authorЯмненко, Г. Є.uk
dc.date.accessioned2017-05-23T13:09:38Z-
dc.date.available2017-05-23T13:09:38Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЧубукова О. Ю. Сучасні підходи до моделювання процесів макроекономічного регулювання [Текст] / О. Ю. Чубукова, В. Я. Рубан, Г. Є. Ямненко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 1 (51). - C. 181-186.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6421-
dc.description.abstractУ статті пропонується модель розвитку держави, ринкових відносин, підприємницьких об’єктів різної форми власності, яка дозволяє розробити дійовий механізм розбудови національного господарства та формування сучасного механізму макроекономічного регулювання з позицій системно-діагностичних підходів стратегічної та бізнесової розбудови держави.uk
dc.description.abstractВ статье предлагается модель развития государства, рыночных отношений, предпринимательских объектов разной формы собственности, которая позволяет разработать действенный механизм перестройки национального хозяйства и формирования современного механизма макроэкономического регулирования с позиций системно-диагностических подходов стратегической и бизнесовой перестройки государства.ru
dc.description.abstractThe model of development of the state, markets relations, enterprises objects of differentpattern of ownership which allows to develop the effective mechanism of alteration of national economy and forming of modern mechanism of the macroeconomic from positions of system-diagnostic approaches of strategic and business alteration of the state, is offered in the article.en
dc.languageuk
dc.titleСучасні підходи до моделювання процесів макроекономічного регулюванняuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorChubukova, O. U.en
local.contributor.altauthorRuban, V. Ya.en
local.contributor.altauthorYamnenko, G. E.en
local.contributor.altauthorЧубукова, О. Ю.ru
local.contributor.altauthorРубан, В. Я.ru
local.contributor.altauthorЯмненко, Г. Е.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (51)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V51_P181-186.pdf321,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.