Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуріна, Н. Д.-
dc.contributor.authorКирилко, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-05-29T13:20:34Z-
dc.date.available2017-05-29T13:20:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГуріна Н. Д. Вибір стратегії участі підприємства у виставкових заходах / Н. Д. Гуріна, Н. М. Кирилко // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – Вип. 2 (12).uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6481-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості стратегії участі підприємства у виставкових заходах. Встановлено, що вибір стратегії участі підприємства у виставці залежить від його загальної стратегії. Визначено систему факторів та розроблено алгоритм прийняття рішення підприємством щодо участі у виставці, апробовано методику систематизації цілей участі у виставці.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыты особенности стратегии участия предприятия в выставочных мероприятиях. Установлено, что выбор стратегии участия предприятия в выставке зависит от его общей стратегии. Определенно систему факторов и разработан алгоритм принятия решения предприятием относительно участия в выставке, апробировано методику систематизации целей участия в выставке.uk
dc.description.abstractIn the article the features of strategy of participation of enterprise are exposed in exhibition measures. It is set that the choice of strategy of participation of enterprise in an exhibition depends on his general strategy. Certainly system of factors and the algorithm of decision-making by an enterprise are developed in relation to participating in an exhibition is defined, method of systematization of aims of participating in an exhibition is approved.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвиставкиuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectвибір стратегії участіuk
dc.subjectцілі участі підприємства у виставціuk
dc.subjectметод бальної оцінкиuk
dc.subjectвыставкиuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectстратегическое планированиеuk
dc.subjectвыбор стратегии участияuk
dc.subjectцели участия предприятия в выставкеuk
dc.subjectметод бальной оценкиuk
dc.subjectexhibitionsuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectstrategy selection participatoryuk
dc.subjectobjectives enterprise participation in the exhibitionuk
dc.subjectthe method of scoringuk
dc.titleВибір стратегії участі підприємства у виставкових заходахuk
dc.title.alternativeВыбор стратегии участия предприятия в выставочно-ярмарочных мероприятияхuk
dc.title.alternativeChoice of strategy of participation of enterprise in exhibition-fair measuresuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГурина, Н. Д.-
local.contributor.altauthorКирилко, Н. Н.-
local.contributor.altauthorHurina, N. D.-
local.contributor.altauthorKirilko, N. N.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка. Управління. Інноваціїuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170529_102.pdf227,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.