Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетко, А. К.uk
dc.contributor.authorДубрівна, А. П.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:08:06Z-
dc.date.available2016-02-11T10:08:06Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПетко А. К. Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторі [Електронний ресурс] / А. К. Петко, А. П. Дубрівна // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/671-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_16
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості створення рекламного звернення в соціокультурному просторі України. Визначено необхідність використання національних та культурних особливостей цільової аудиторії при розробці рекламних матеріалів, а також донесення національної ідеї через їх практичне застосування.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы особенности создания рекламного обращения в социокультурном пространстве Украины. Выявлено необходимость использования национальных и культурных особенностей целевой аудитории при создании рекламных материалов, а также донесения национальной идеи посредством их практического применения.ru
dc.description.abstractThe article considers the features of creation advertising in Ukrainian cultural space. The necessity of the use of national and cultural features of Ukrainian people in graphic design, advertising, and also reports of national idea by their practical application.en
dc.languageuk
dc.subjectdesignen
dc.subjectmentalityen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectcultureen
dc.subjectUkrainian traditionsen
dc.subjectдизайнru
dc.subjectукраинские традицииru
dc.subjectархетипыru
dc.subjectкультураru
dc.subjectрекламное обращениеru
dc.subjectментальностьru
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectукраїнські традиціїuk
dc.subjectархетипиuk
dc.subjectментальністьuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectрекламне зверненняuk
dc.titleОсобливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPetko, A. K.en
local.contributor.altauthorDubrivna, A. P.en
local.contributor.altauthorПетко, А. К.ru
local.contributor.altauthorДубривна, А. П.ru
local.subject.sectionДизайн і ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (14)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N1_16.pdf126,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.