Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, П. М.uk
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:51:48Z-
dc.date.available2016-02-11T10:51:48Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГавриленко П. М. Моделювання корпоративних інформаційних систем [Текст] / П. М. Гавриленко, Г. М. Квіта // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 107-112.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/687-
dc.description.abstractМетою статті є отримати основні теоретичні положення та проаналізувати основні підходи створення корпоративних інформаційних систем. У статті були розглянуті різноманітні методи, принципи побудови корпоративних інформаційних систем та проаналізовано різноманітні підходи. У процесі дослідження було розглянуті та виведені основні положення створення корпоративних інформаційних систем. Розроблено алгоритм створення корпоративної інформаційної системи з урахуванням різноманітних факторів. Основна задача проектування і впровадження корпоративних інформаційних систем, як результату системної інтеграції, - комплексна діяльність з вирішення бізнес-завдань засобами сучасних інформаційних технологій.uk
dc.languageuk
dc.subjectmodelingen
dc.subjectenterprise information systemsen
dc.subjectcisen
dc.subjectinformation systemsen
dc.subjectcreationen
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjectкорпоративные информационные системыru
dc.subjectкисru
dc.subjectинформационные системыru
dc.subjectсозданияru
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectкорпоративні інформаційні системиuk
dc.subjectкісuk
dc.subjectінформаційні системиuk
dc.subjectстворенняuk
dc.titleМоделювання корпоративних інформаційних системuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHаvrylenko, P. M.en
local.contributor.altauthorKvita, G. M.en
local.contributor.altauthorГавриленко, П. М.ru
local.contributor.altauthorКвита, Г. М.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (77)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P107-112.pdf324,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.