Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКізима, М. З.-
dc.date.accessioned2017-09-13T11:54:35Z-
dc.date.available2017-09-13T11:54:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКізима М. З. Феномен дефініції «реклама» / М. З. Кізима // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 218-220.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7141-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleФеномен дефініції «реклама»uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-05-24-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170524_Determinant_P218-220.pdf215,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.