Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7205
Назва: Особливості стратегічного управління портфелем бізнесів підприємств
Автори: Єршова, О. О.
Ключові слова: business portfolio
business processes
business lines
strategic business units
competitive advantages
competition
портфель бизнесов
бизнес-процессы
бизнес-направления
стратегические единицы бизнеса
конкурентные преимущества
конкуренция
портфель бізнесів
бізнес-процеси
бізнес-напрями
стратегічні одиниці бізнесу
конкурентні переваги
конкуренція
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Єршова О. О. Особливості стратегічного управління портфелем бізнесів підприємств [Текст] / О. О. Єршова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 1 (107). - C. 53-59.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті наведено та обґрунтовано принципи стратегічного управління портфелем бізнесів підприємств. Проаналізовано особливості управління бізнес-процесами та виокремлено третій рівень агрегації цієї категорії, який передбачає еволюційно обумовлене формування нового об’єкта – бізнес-напрямів. Наявність бізнес-напрямів надає підприємству можливість створення та захисту унікальних конкурентних переваг на ринку.
В статье приведены и обоснованы принципы стратегического управления портфелем бизнесов предприятий. Проанализированы особенности управления бизнес-процессами и выделен третий уровень агрегации данной категории, который предусматривает эволюционно обусловленное формирование нового объекта – бизнес-направлений. Наличие бизнес-направлений предоставляет предприятию возможность создания и защиты уникальных конкурентных преимуществ на рынке.
The article investigates and justifies the principles of strategic business portfolio management. Specific aspects of business processes management have been analyzed revealing the third level of aggregation in this area which entails the evolutionary formation of a new object, i.e. business lines. Business lines provide the opportunities to create and protect the company’s unique competitive advantages in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7205
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V107_P053-059.pdf168,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.