Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7213
Назва: Доцільність розроблення комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту
Інші назви: Целеесообразность разработки коммерческих наименований, указывающих на товарную категорию продукта
Автори: Синявська, О. Є.
Ключові слова: неймінг
комерційна назва
денотат
номінативно-ідентифікуюча функція
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Синявська О. Є. Доцільність розроблення комерційних назв, які вказують на товарну категорію продукту / О. Є. Синявська // Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationlists of Poland and Ukraine : conference proceedings, April, 28-29, Lublin. - 2017. - pp. 215-218.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу комерційних назв, що вказують на товарну категорію продукту. Їхня продуктивність обмежена переважно екстралінгвістичними факторами. Вони виконують переважно номінативно-ідентифікуючу функцію, тому прагматичний вплив цього виду назв є доволі слабким.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7213
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sinyavskaya_P215-218.pdf210,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.