Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісун, Я. В.-
dc.contributor.authorГайдай, М.-
dc.date.accessioned2017-09-20T09:26:33Z-
dc.date.available2017-09-20T09:26:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛісун Я. В. Актуалізація маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємства / Я. В. Лісун, М. Гайдай // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 116-125.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7290-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема актуалізації маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємства. На основі аналізу сучасних тенденцій розвитку рекреаційного кластеру в Одеській області пропонується комплекс маркетингу «4Р» готелю, в якому основний акцент орієнтований на задоволення потреб споживачів.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема актуализации маркетинга в кластерной организации рекреационного предприятия. На основе анализа современных тенденций развития рекреационного кластера в Одесской области предлагается комплекс маркетинга «4Р» отеля, в котором основной акцент ориентирован на удовлетворение потребностей потребителей.uk
dc.description.abstractThe article is devoted the problem of marketing actualization in recreational entrepreneurship clusters. It is offered analysis of modern tendencies of development recreational cluster in the Odessa region and it is proposed marketing mix 4R hotel, where the main emphasis is focused on customer satisfaction.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекреаційний кластерuk
dc.subjectкластерний підхідuk
dc.subjectрекреаційні послугиuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectмаркетинг послуг рекреаціїuk
dc.subjectрекреационный кластерuk
dc.subjectкластерный подходuk
dc.subjectрекреационные услугиuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectмаркетинг услуг рекреацииuk
dc.subjectrecreational clusteruk
dc.subjectcluster approachuk
dc.subjectrecreation servicesuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectmarketing services recreationuk
dc.titleАктуалізація маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємстваuk
dc.title.alternativeАктуализация маркетинга в кластерной организации рекреационного предприятияuk
dc.title.alternativeMarketing actualization in cluster’s managemant of recreational enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛисун, Я. В.-
local.contributor.altauthorLisun, Y.-
local.contributor.altauthorGaidai, M.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P116-125.pdf501,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.