Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7292
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГотра, В. В.-
dc.contributor.authorСпоришко, О.-
dc.date.accessioned2017-09-20T09:29:54Z-
dc.date.available2017-09-20T09:29:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГотра В. В. Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловості / В. В. Готра, О. Споришко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 134-142.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7292-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи. Автором аналізується роль і значення маркетингової стратегії, проблеми у маркетинговій організації підприємств та етапи формування маркетингової стратегії.uk
dc.description.abstractВ статье раскрываются особенности формирования маркетинговой стратегии на предприятиях легкой промышленности. Подробно рассмотрен процесс формирования маркетинговой стратегии для предприятий легкой промышленности на принципах маркетинга, выделены основные факторы влияния, входные и выходные элементы. Автором анализируется роль и значение маркетинговой стратегии, проблемы в маркетинговой организации предприятий и этапы формирования маркетинговой стратегии.uk
dc.description.abstractIn the article features of formation of marketing strategy in light industry. Considered in detail the formation of marketing strategy for light industry on the principles of marketing, highlighted the main factors of influence, input and output elements. The author analyzes the role and importance of marketing strategy, problems in the marketing of businesses and stages of the marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectлегкая промышленностьuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectстратегическое планированиеuk
dc.subjectbusinessuk
dc.subjectlight industryuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.titleФормування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіuk
dc.title.alternativeФормирование комплекса стратегий маркетинга для группы компаний кластера легкой промышленностиuk
dc.title.alternativeFormation of complex marketing strategies group enterprises cluster light industryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHotra, V.-
local.contributor.altauthorSporуshko, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P134-142.pdf532,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.