Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7310
Назва: Формування напрямів дизайн-проектування жіночого ділового одягу на основі принципів трансформації
Автори: Попова, Т. І.
Лось, М. В.
Ключові слова: business clothes
classical style
formal business style
Free Friday style
transformation
transformer suit
woman
деловая одежда
классический стиль
формальный деловой стиль
стиль свободная пятница
трансформация
женщина
діловий одяг
класичний стиль
формальний діловий стиль
стиль вільна п’ятниця
трансформація
костюм-трансформер
жінка
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Попова Т. І. Формування напрямів дизайн-проектування жіночого ділового одягу на основі принципів трансформації [Текст] / Т. І. Попова, М. В. Лось // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Технічні науки. - 2017. - № 4 (112). - C. 162-167.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Технічні науки
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу було виявлено та охарактеризовано різновиди ділового стилю, виділено класифікацію методів, принципи трансформації одягу. Доведено, що для задоволення потреби в діловому одязі, який міг би поєднувати в собі різні функції, при його розробці доцільно використовувати принцип трансформації. Одержані результати можна застосувати для проектування жіночого ділового одягу, які здатні виконувати декілька функцій та підтримувати динамічний спосіб життя, який характеризується частою зміною подій.
На основе анализа были выявлены и охарактеризованы разновидности делового стиля, выделена классификация методов, принципы трансформации одежды. Доказано, что для удовлетворения потребности в деловой одежде, которая могла бы объединять в себе разные функции, при её разработке целесообразно использовать принцип трансформации. Полученные результаты можно применить для проектирования женcкой деловой одежды, которая способна выполнять несколько функций и поддерживать динамический способ жизни, который характеризуется частой сменой событий.
On the basis of the analysis, varieties of business style were identified and characterized, classification of methods, principles of clothing transformation was highlighted. It is proved that to satisfy the need for business clothes, which could combine different functions, it is expedient to use the principle of transformation when developing it.The results obtained can be applied to the design of women's business clothes, which is able to perform several functions and maintain a dynamic way of life, which is characterized by a frequent change of events.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7310
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V112_P162-167.pdf321,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.