Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:20:26Z-
dc.date.available2016-02-11T11:20:26Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБойко О. В. Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю [Текст] / О. В. Бойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 107-110.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/746-
dc.description.abstractВикористаний загальновідомий теоретичний метод, через вивчення теоретичних надбань в галузях реклами, дизайну та архітектури. В ході вивчення питання передпроектної діяльності в дизайнерській діяльності, було досліджено, що передпроектний аналіз напряму впливає на метод розробки концепції дизайнерського проекту, її втілення та кінцевий результат дизайнерської пропозиції. Методика передпроектного аналізу допомагає вирішити конструктивно-функціональну проблематику дизайнерських пропозицій в цілому та в окремих сферах, таких як розробка фірмового стилю. Досліджено основні методи та етапи передпроектної діяльності художника-дизайнера при створенні концепції проекту. Досліджені методи передпроектної діяльності можуть використовуватись дизайнерами для більш продуктивної роботи над створенням концепції проекту, зокрема фірмового стилю та успішного втілення його у життя.uk
dc.languageuk
dc.subjectdesignen
dc.subjectmethods of pre-project activitiesen
dc.subjectpre-project analysisen
dc.subjectpre-project activitiesen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectдизайнru
dc.subjectметоды предпроектного анализаru
dc.subjectпредпроектный анализru
dc.subjectпредпроектное исследованиеru
dc.subjectфирменный стильru
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectметоди передпроектного аналізуuk
dc.subjectпередпроектний аналізuk
dc.subjectпередпроектне дослідженняuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.titleРоль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилюuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBoiko, O. V.en
local.contributor.altauthorБойко, О. В.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (78)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P107-110.pdf205,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.