Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/749
Назва: Дослідження принципів візуалізації іміджу в соціальних мережах
Автори: Кривохижа, Д. В.
Ключові слова: millennial
young people
social networks
self-presentation
like
миллениал
молодежь
социальные сети
самопрезентация
лайк
мілленіал
молодь
соціальні мережі
самопрезентація
лайк
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кривохижа Д. В. Дослідження принципів візуалізації іміджу в соціальних мережах [Текст] / Д. В. Кривохижа // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 121-124.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У роботі комплексно досліджено процес становлення та розвитку сучасного покоління молоді «мілленіал». На основі предметно-аналітичного методу визначено основні характеристики покоління. Особливу увагу приділено візуалізації емоційного стану молоді, визначенню факторів, що вплинули на їх формування, аналізу особливостей способів самопрезентації молоді в соцмережі. З’ясовано фактори впливу соціальних медіа на розвиток модних тенденцій серед «мілленіалів», систематизовано характеристики стилю сучасної молоді, запропоновано систему структуризації характеристик костюма представників соцмедіа; розроблено рекомендаії щодо проектування сучасної колекції одягу на основі образу покоління «мілленіал», що дає змогу створити актуальну сучасну колекцію одягу. Розроблено класифікацію засобів гармонізації художньо-композиційних елементів костюма представників груп із соцмедіа. Розроблено рекомендації стосовно стильових рішень в сучасному костюмі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/749
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P121-124.pdf204,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.