Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолосніченко, М. В.-
dc.contributor.authorМамай, К. І.-
dc.contributor.authorФролов, І. В.-
dc.date.accessioned2017-10-24T09:02:28Z-
dc.date.available2017-10-24T09:02:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМамай К. І. Розробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в Україні / К. І. Мамай, І. В. Фролов; наук. кер. М. В. Колосніченко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 121-122.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7638-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнер одягуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбренд модного одягуuk
dc.subjectколабораціяuk
dc.subjectпромисловий брендuk
dc.titleРозробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в Україніuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-27-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціалього призначенняuk
local.conference.subsectionЕргономіка і проектування одягуuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V1_P121-122.pdf443,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.