Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБорецька, Н. П.-
dc.contributor.authorМолчанова, О. О.-
dc.date.accessioned2017-10-25T08:37:52Z-
dc.date.available2017-10-25T08:37:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМолчанова, О. О. Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах / О. О. Молчанова ; наук. кер. Н. П. Борецька // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 27-28.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7714-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectрекламні засобиuk
dc.subjectоцінка впливу реклами на споживачаuk
dc.titleЕфективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовахuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономіка підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P027-028.pdf450,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.