Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7770
Назва: | The role of educational process evaluation in quality management system of higher education |
Інші назви: | Роль евалюації освітніх процесів в організації системи менеджменту якості ВНЗ Роль эвалюации образовательных процессов в организации системы менеджмента качества ВУЗа |
Автори: | Olshanska, Oleksandra Bondarchuk, Julia Pavlenko, V. |
Ключові слова: | education evaluation quality management of educational activities competence approach student-oriented training евалюація освіти менеджмент якості освітньої діяльності компетентнісний підхід студентоцентризм эвалюации образования менеджмент качества образовательной деятельности компетентностный подход |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Olshanska O. The role of educational process evaluation in quality management system of higher education = Роль евалюації освітніх процесів в організації системи менеджменту якості ВНЗ / O. Olshanska, J. A. Bondarchuk, V. Pavlenko // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 193-202. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | The article has analyzed basic evaluation principles of educational processes and described its basic models. There has been substantiatedthe role and importance of evaluation in quality management system of higher education. It has been concluded that the competency approach, results evaluation in implementing practice-oriented educational programs, close cooperation of the teaching staff with business ideas will provide implementation of student-oriented training. У статті проаналізовано основні засади евалюації освітніх процесів, охарактеризовано основні її моделі. Обґрунтовано роль та значення евалюації в організації системи менеджменту якості вищого навчального закладу. Зроблено висновок про те, що компетентнісний підхід, евалюація результатів упровадження практико-орієнтованих освітніх програм, тісна співпраця професорсько-викладацького корпусу з представниками бізнесу забезпечуватиме реалізацію ідеї студентоцентрованого навчання. В статье проанализированы основные принципы эвалюации образовательных процессов, охарактеризованы основные ее модели. Обоснована роль и значение эвалюации в организации системы менеджмента качества высшего учебного заведения. Сделан вывод о том, что компетентностный подход, эвалюация результатов внедрения практико-ориентированных образовательных программ, тесное сотрудничество профессорско-преподавательского корпуса с представителями бизнеса обеспечивают реализацию идеи студентоцентризма в обучении. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7770 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра економіки та сфери обслуговування |
ISSN: | 2413-0117 |
Розташовується у зібраннях: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра філології та перекладу (ФП) Кафедра смарт-економіки (СЕ) Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20171006_Effect_P193-202.pdf | 213,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.