Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7780
Назва: | Методичні підходи щодо рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ |
Інші назви: | Методические подходы к рейтинговой оценке деятельности вузов Methodological approaches for rating assessment of higher education activities |
Автори: | Черниш, Ольга Василівна |
Ключові слова: | рейтингове оцінювання рейтинг конкурентоспроможність ВНЗ методика рейтингової оцінки критерії оцінки рейтинговое оценивание конкурентоспособность вузов методика рейтинговой оценки критерии оценки rating estimation rating university competitiveness rating methodology evaluation criteria |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Черниш О. В. Методичні підходи щодо рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ / О. В. Черниш // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 254-261. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто методичні підходи рейтингового оцінювання діяльності вищих навчальних закладів на підставі базових показників їх діяльності з метою оптимізації управління. Принцип рейтингових оцінок полягає в отриманні і порівнянні оцінки діяльності об'єктів, розрахунок якої і є предметом численних розробок. Рассмотрены методические подходы рейтингового оценивания деятельности высших учебных заведений на основании базовых показателей их деятельности с целью оптимизации управления. Принцип рейтинговых оценок заключается в получении и сравнении оценки деятельности объектов, расчет которой и является предметом многочисленных разработок. In the article methodical approaches of rating assessment of activity of higher educational institutions are considered on the basis of basic indicators of their activity with the purpose of optimization of management. The principle of rating assessments is to obtain and a relatively integrated assessment of the activities of objects, the calculation of which is the subject of numerous developments. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7780 |
ISSN: | 2413-0117 |
Розташовується у зібраннях: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра хімічних технологій та ресурсозбереження (ХТР) Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20171006_Effect_P254-261.pdf | 208,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.