Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2017-10-30T12:24:50Z-
dc.date.available2017-10-30T12:24:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освіти / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 312-321.uk
dc.identifier.issn2413-0117uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7811-
dc.description.abstractСтаттю присвячено виявленню системоутворюючих чинників підприємницької парадигми вищої освіти. Проведено порівняльну оцінку рівня розвитку брендів вищих навчальних закладів з використанням методу таксономії. Систематизовано та обґрунтовано систему показників, які комплексно характеризують рівень розвитку бренду ВНЗ. На основі регресійного аналізу встановлено залежність між силою домінування бренду ВНЗ та рівнем розвитку його підприємницької складової.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена выявлению системообразующих факторов предпринимательской парадигмы высшего образования. Проведена сравнительная оценка уровня развития брендов высших учебных заведений с использованием метода таксономии. Систематизирована и обоснована система показателей, комплексно характеризующих уровень развития бренда ВУЗа. На основе регрессионного анализа определена зависимость между силой доминирования бренда вуза и уровнем развития его предпринимательской составляющей.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to revealing the system-forming factors of the entrepreneurial paradigm of higher education. A comparative assessment of the level of development of brands of higher education institutions was carried out using the taxonomy method. Systematized and justified a system of indicators that comprehensively characterize the level of brand development in the university. On the basis of the regression analysis, the dependence between the strength of the dominant brand of the university and the level of development of its entrepreneurial component is determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectрівень розвитку бренду ВНЗuk
dc.subjectтаксономічний аналізuk
dc.subjectпідприємницька парадигмаuk
dc.subjectуровень развития бренда ВУЗаuk
dc.subjectтаксономический анализuk
dc.subjectпредпринимательская парадигмаuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand development level of the Universityuk
dc.subjecttaxonomic analysisuk
dc.subjectentrepreneurial paradigmuk
dc.titleБрендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиuk
dc.title.alternativeБрендинг украинских вузов как системообразующий фактор предпринимательской парадигмы высшего образованияuk
dc.title.alternativeBranding of ukrainian universities as a systeming creating factor of the enterprise higher education paradigmuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorNifatova, Olena M.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-10-06-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освітиuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницький університет у системі сучасних суспільно-економічних відносинuk
Розташовується у зібраннях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти
Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171006_Effect_P312-321.pdf442,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.