Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:06:28Z-
dc.date.available2016-02-11T11:06:28Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Удосконалення маркетингових інструментів комунікацій у вищих навчальних закладах [Текст] / Н. А. Крахмальова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 105-113.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/781-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням удосконалення маркетингових інструментів комунікацій у своїй діяльності вищих навчальних закладів України. Охарактеризовано сучасний стан використання комунікаційних інструментів у вищих навчальних закладах. Розглянуто основні напрями та найбільш актуальні й перспективні шляхи впровадження сучасних інструментів маркетингових комунікацій у навчальний процес та наукову діяльність студентів і викладачів вищих навчальних закладів, які забезпечать індивідуалізацію процесу навчання, акцентуючись на індивідуально-групових формах і методах навчання. Результатом використання сучасних маркетингових інструментів комунікацій у навчальному процесі, що відповідають запитам світового освітнього середовища, є побудова динамічного навчального процесу, який сприятиме зацікавленості, активності, креативності і самостійності студентів, при цьому, ролі викладача та студента у навчальному процесі цілковито змінюються, викладач із носія інформації, а студент із отримувача її, перетворилися на рівноправних суб’єктів комунікації у навчальному процесі як спільному виді діяльності. Враховуючи умови глобалізації, впровадження у практику діяльності вітчизняних вищих навчальних закладів зазначених у дослідженні комунікаційних інструментів, надасть можливість ефективно створити власне інформаційне середовище для студентів і викладачів, інтегроване у світовий освітній простір.uk
dc.languageuk
dc.subjectmarketing communications toolsen
dc.subjectonline technologyen
dc.subjectreorientation of activity of the teacheren
dc.subjectinteractive communicationen
dc.subjectindividualization of the learning processen
dc.subjectobserveen
dc.subjectwebinarsen
dc.subjectvirtual gamesen
dc.subjectworld educational spaceen
dc.subjectмаркетинговые инструменты коммуникацийru
dc.subjectонлайн технологииru
dc.subjectпереориентация деятельности преподавателяru
dc.subjectинтерактивная коммуникацияru
dc.subjectиндивидуализация процесса обученияru
dc.subjectвэбсервисыru
dc.subjectвебинарыru
dc.subjectвиртуальные игрыru
dc.subjectмировое образовательное пространствоru
dc.subjectмаркетингові інструменти комунікаційuk
dc.subjectон-лайн технологіїuk
dc.subjectпереорієнтація діяльності викладачаuk
dc.subjectінтерактивна комунікаціяuk
dc.subjectіндивідуалізація процесу навчанняuk
dc.subjectвебсервісиuk
dc.subjectвебінариuk
dc.subjectвіртуальні ігриuk
dc.subjectсвітовий освітній простірuk
dc.titleУдосконалення маркетингових інструментів комунікацій у вищих навчальних закладахuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKrakhmalova, N.en
local.contributor.altauthorКрахмалева, Н. А.ru
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпец. вип.uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P105-113.pdf284,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.