Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКовальчук, Ю. С.-
dc.contributor.authorБугас, Валерій Васильович-
dc.date.accessioned2017-10-31T13:38:56Z-
dc.date.available2017-10-31T13:38:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовальчук Ю. С. Маркетинг у соціальних мережах / Ю. С. Ковальчук ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. – Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. – С. 183-184.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7865-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.titleМаркетинг у соціальних мережахuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономічна теоріяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P183-184.pdf373,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.