Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндріяшенко, І. В.uk
dc.contributor.authorБасанець, О. П.uk
dc.contributor.authorБистрякова, В. Н.uk
dc.contributor.authorПавленко, А. Ф.uk
dc.contributor.authorОсипчук, М. В.uk
dc.date.accessioned2017-11-03T09:54:23Z-
dc.date.available2017-11-03T09:54:23Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationВплив кольору на візуальне сприйняття образу компанії [Текст] / І. В. Андріяшенко, О. П. Басанець, В. Н. Бистрякова, А. Ф. Павленко, М. В. Осипчук // Технології та дизайн. - 2017. - № 3 (24).uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7895-
dc.description.abstractВ ході вивчення питання впливу кольору на емоційне переживання людиною сприйняття кольорового образу було досліджено доцільність використання певних кольорових пар (співвідношень), які по класифікації психології кольору найбільше відповідають певній тематиці, образу компанії. Окрему увагу в даній роботі приділено психологічним характеристикам кольорів та їх використанню в рекламній індустрії. Аналіз психоемоційного процесу впливу кольору на візуальне сприйняття певних образів надав базу підбору кольорових гам для рекомендації при створенні візуального образу компанії.uk
dc.description.abstractВ ходе изучения вопроса влияния цвета на визуальное восприятие образа компании, было исследовано, что психологическая характеристика цветов помогает разработать визуальный образ компании, который будет влиять не только на разум, но и на чувства. Особое внимание в данной работе уделено психологическим характеристикам цветов и их использованию в рекламной индустрии. Анализ психо-эмоционального процесса влияния цвета на визуальное восприятие определенных образов предоставил базу подбора цветовых гамм для рекомендации при создании визуального образа компании.ru
dc.description.abstractIn examining the question of the effect of color on the visual perception of the corporate image has been studied that psychological characteristics of color helps to develop a visual image of the company, which will affect not only the mind but also on the senses. Special attention in this work is given to the psychological characteristics of colors and their use in the advertising industry. Analysis of the process of mental and emotional impact of color on the visual perception of certain images provided the base selection of colors for the recommendation to create a visual image of the company.en
dc.languageuk
dc.subjectvisual perceptionen
dc.subjectcolor effecten
dc.subjectcorporate imageen
dc.subjectadvertising industryen
dc.subjectcolouren
dc.subjectвизуальное восприятиеru
dc.subjectвлияние цветаru
dc.subjectобраз компанииru
dc.subjectрекламная индустрияru
dc.subjectцветru
dc.subjectвізуальне сприйняттяuk
dc.subjectвплив кольоруuk
dc.subjectобраз компаніїuk
dc.subjectрекламна індустріяuk
dc.subjectкольорове співвідношенняuk
dc.titleВплив кольору на візуальне сприйняття образу компаніїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorAndriyashenko, I. V.en
local.contributor.altauthorBasanets, A. P.en
local.contributor.altauthorBystriakova, V. N.en
local.contributor.altauthorPavlenko, A. F.en
local.contributor.altauthorOsypchuk, N. V.en
local.contributor.altauthorАндрияшенко, И. В.ru
local.contributor.altauthorБасанец, А. П.ru
local.contributor.altauthorБыстрякова, В. Н.ru
local.contributor.altauthorПавленко, А. Ф.ru
local.contributor.altauthorОсипчук, Н. В.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 3 (24)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2017_N3_06.pdf575,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.