Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБугас, Валерій Васильович-
dc.contributor.authorСапян, А. С.-
dc.date.accessioned2017-11-03T10:33:43Z-
dc.date.available2017-11-03T10:33:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСапян А. С. Бренд, людські емоції та способи впливу на них / А. С. Сапян ; наук. кер. В. В. Бугас // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 205-206.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7905-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectповедінка людиниuk
dc.subjectпсихотип особистостіuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectлюдські емоціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleБренд, людські емоції та способи впливу на нихuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionЕкономічна теоріяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P205-206.pdf393,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.