Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/791
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матюха, Микола Миколайович | uk |
dc.date.accessioned | 2016-02-11T11:06:30Z | - |
dc.date.available | 2016-02-11T11:06:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Матюха М. М. Інноваційні підходи до підготовки фахівців обліково-аналітичного напрямку в умовах модернізації освіти [Текст] / М. М. Матюха // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 203-212. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/791 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є обґрунтування значення та ролі компетентностей студентів облікових спеціальностей в формуванні сучасних знань в сучасних умовах. В методичному плані акцентовано увагу на необхідності вирішення проблеми більш широкого й наукового обґрунтованого впровадження компетентнісного підходу у вивченні професійної діяльності майбутнього бухгалтера. В дослідженні використано емпіричні методи дослідження щодо формування сучасних знань студентів. Результатами дослідження є структуризація компетентостей для студентів обліково-аналітичного напряму навчання. Встановлено, що загальними компетентостями для студентів економічних спеціальностей є інтелектуальні, гуманітарні (технічні) та практичні компетентності. Навчання студентів облікових спеціальностей мають ґрунтуватися на основних компетентностях: фаховій-економічній, інформаційно-технологічній, виробничо-діяльнісній, в основі яких покладено інформаційно-технологічні знання. Науковою новизною статті є виявлення факторів впливу на зміст компетентностей економічних спеціальностей, зокрема сюди відноситься вимоги роботодавців, наукова, професійна самореалізація особистості, вплив нормативно-законодавчої бази в сфері освіти. Визначено практичні шляхи і фактори, що сприяють розвитку професійної компетентності фахівця у вузі і на практиці. Розроблено системну наповненість професійних компетентностей, що враховує поступовий розвиток її основних складових компонентів. | uk |
dc.language | uk | - |
dc.subject | training | en |
dc.subject | professional competence | en |
dc.subject | accounting specialty | en |
dc.subject | профессиональная подготовка | ru |
dc.subject | профессиональная компетентность | ru |
dc.subject | учетные специальности | ru |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | облікові спеціальності | uk |
dc.title | Інноваційні підходи до підготовки фахівців обліково-аналітичного напрямку в умовах модернізації освіти | uk |
dc.type | Article | - |
local.contributor.altauthor | Matiukha, M. M. | en |
local.contributor.altauthor | Матюха, Н. Н. | ru |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | uk |
local.source.number | Спец. вип. | uk |
local.source.series | Серія "Економічні науки" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Вісник КНУТД Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P203-212.pdf | 338,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.