Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/794
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Донченко, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-02-11T11:06:30Z | - |
dc.date.available | 2016-02-11T11:06:30Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Донченко С. В. Аналіз організації навчального процесу у вищій школі Еслінгена (Німеччина) [Текст] / С. В. Донченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 231-243. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/794 | - |
dc.description.abstract | Виявлено діючі і результативні підходи та засоби до структуризації та організації навчального процесу у вищій школі Німеччини для можливого подальшого їх впровадження у вищих навчальних закладах України. Використані загальновідомі методи візуального аналізу документації та інтерв’ю. Визначено елементну структуру базових інформаційних освітніх документів, форму їх подання та поелементні особливості представлення інформації. Визначено шляхи відтворення принципів академічної культури та механізми їх реалізації. Результати проведеного дослідження можуть бути використані для подальшої реорганізації, раціоналізації та удосконалення навчального процесу у ВНЗ України в процесі імплементації прийнятого Верховною Радою Закону «Про вищу освіту». | uk |
dc.language | uk | |
dc.subject | organization of scientists process competence course disciplines | en |
dc.subject | educational documents | en |
dc.subject | studentotsentrizm | en |
dc.subject | module | en |
dc.subject | an educational loan | en |
dc.subject | организация ученого процесса | ru |
dc.subject | компетентности | ru |
dc.subject | курс дисциплин | ru |
dc.subject | образовательный документ | ru |
dc.subject | студентоцентризм | ru |
dc.subject | модуль | ru |
dc.subject | образовательный кредит | ru |
dc.subject | організація навчального процесу | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | курс дисциплін | uk |
dc.subject | освітній документ | uk |
dc.subject | студентоцентризм | uk |
dc.subject | модуль | uk |
dc.subject | освітній кредит | uk |
dc.title | Аналіз організації навчального процесу у вищій школі Еслінгена (Німеччина) | uk |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Donchenko, S. V. | en |
local.contributor.altauthor | Донченко, С. В. | ru |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | uk |
local.source.number | Спец. вип. | uk |
local.source.series | Серія "Економічні науки" | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
Розташовується у зібраннях: | Вісник КНУТД Кафедра моди та стилю (МС) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P231-243.pdf | 1,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.