Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.-
dc.contributor.authorЧередниченко, О. В.-
dc.date.accessioned2017-11-14T10:54:09Z-
dc.date.available2017-11-14T10:54:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧередниченко О. В. Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збуту / О. В. Чередниченко ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 351-352.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8125-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнетрадиційні засоби стимулюванняuk
dc.subjectаромообладнанняuk
dc.subjectесенціїuk
dc.subjectесенціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectароматиuk
dc.subjectаромамаркетингuk
dc.titleАромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P351-352.pdf450,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.