Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8251
Назва: Плакат як носій соціально-культурного змісту (соціальний плакат)
Автори: Бернат, Л. А.
Ключові слова: соціальний nлакат
суспільство
історія
культура
social poster
society
history
culture
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ "Нілан-ЛТД"
Бібліографічний опис: Бернат Л. А. Плакат як носій соціально-культурного змісту (соціальний плакат) / Л. А. Бернат // Соціалізація молоді у ХХІ сторіччі : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції, м. Краматорськ, 20 квітня 2017 р. – Вінниця : ТОВ "Нілан-ЛТД", 2017. – С. 110-118.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі розглянутІ загальні етапи розвитку плакатного мистецтва в історичному контексті, як інструмента впливу на масову свідомість та стиль життя у суспільстві, виділена характерна тематика соціальної реклами як носія і транслятора суспільних цінностей. Визначено його значення у соціокультурному просторі.
In this paper the general stages of poster art in а historical context, as an instrument оf influence оn mass consciousness and lifestyle in society, highlighted typical themes of social advertising as а carrier and social values. Determined its importance in the sociocultural space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8251
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171121_302.pdf451,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.