Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулак, Н. В.uk
dc.contributor.authorГутак, Р. А.uk
dc.date.accessioned2017-12-19T12:27:08Z-
dc.date.available2017-12-19T12:27:08Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКулак Н. В. Методичні засади управління конкурентними перевагами підприємства [Текст] / Н. В. Кулак, Р. А. Гутак // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 5 (115). - C. 56-63.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8549-
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню методичних засад управління конкурентними перевагами підприємства. Проаналізовано процеси створення і втрати конкурентної переваги в часі. Встановлено відповідність фази конкурентостійкості етапам життєвого циклу конкурентної переваги. Запропоновано послідовність етапів вирішення проблеми досягнення цільового рівня конкурентостійкості підприємства.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена обоснованию методических основ управления конкурентными преимуществами предприятия. Проанализированы процессы создания и потери конкурентного преимущества во времени. Установлено соответствие фазы конкурентоустойчивости этапам жизненного цикла конкурентного преимущества. Предложена последовательность этапов решения проблемы достижения целевого уровня конкурентоспособности предприятия.ru
dc.description.abstractThe paper attempts to reason the methodology for managing company’s competitive edge. The processes of gaining and losing competitive advantages over time are analyzed. The compliance between a phase of competitiveness and the advantage’s life cycle stages is established. An algorithm to achieve the company target competitiveness is developed.en
dc.languageuk
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectконкурентные преимуществаru
dc.subjectуправлениеru
dc.subjectпредприятиеru
dc.subjectконкурентоустойчивостьru
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectконкурентостійкістьuk
dc.titleМетодичні засади управління конкурентними перевагами підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKulak, N. V.en
local.contributor.altauthorHutak, R. A.en
local.contributor.altauthorКулак, Н. В.ru
local.contributor.altauthorГутак, Р. А.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (115)uk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчанняuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V115_P056-063.pdf222,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.