Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26241-26250 зі 29905.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку дитячого харчуванняХоменко, О. І.; Дутка, І. І.
2016Аналіз та оцінка прогнозування результатів футбольних спортивних подійІванченко, Н. О.; Писанець, К. К.; Піросманашвілі, В. К.
24-гру-2021Аналіз та моделювання Інтернет-маркетингуКвіта, Г. М.; Галака, М. П.
2023Інноваційний маркетинговий інструментарій підприємств легкої промисловостіШіковець, К. О.; Соляр, Б. В.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2024Визначення основних проблем та перспектив маркетингу на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Кулик, В.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.