Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26331-26340 зі 29911.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Тенденції ринку пива УкраїниХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
гру-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2017Проблеми безпеки освітнього простору УкраїниЧубукова, О. Ю.; Іванченко, Н. О.
2023Цифрові комунікації та соціальні медіа як інструмент сучасного нейромаркетологаГородецький, Ю. Д.
2023Розвиток маркетингу на основі діджиталізаціїПовзун, Д. І.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
жов-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2021Як дизайн сайту впливає на його просуванняЄвсейцева, О. С.; Козелець, О. В.
2023Використання інтернет-інструментів для просування товарів та послугКвіта, Г. М.; Кринін, Г. В.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.