Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26401-26410 зі 29888.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Основні етапи створення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Чорноус, М. В.
2023Бренд-комунікаціїІванов, В. Ф.; Ромат, Є. В.; Євсейцева, О. С.; Іванов, В. Ф.; Ромат, Є. В.
2020Інноваційний проєкт підвищення інвестиційної привабливості підприємствКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2017Моделювання конкурентного середовища сільськогосподарських підприємствШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Гурцак, Є. О.
кві-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2019Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыЧубукова, О. Ю.; Шкут, Д. М.
2006Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиЄвсейцева, О. С.
2020Дослідження впливу кольору на вибір товарів споживачамиАнтонюк, Л. Д.; Хоменко, О. І.
2023Особливості стратегії просування у соціальних мережахСаюн, А. О.; Українець, С. Д.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.