Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27301-27310 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Реклама як ефективний інструмент маркетингуСиненко, О. І.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.
2023Маркетингові стратегії для залучення молодої аудиторіїПономаренко, Ігор Віталійович; Майорова, Д. В.
2017Сутність маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Трачило, Ю. П.
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологійЄвсейцева, Олена Сергіївна; Кринін, Гліб Валерійович
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
гру-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
2017Особливості оренди державного та комунального майна з точки зору держави, як орендодавцяСиненко, О. І.; Єсіпов, А. Ю.