Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBreus, Svitlana-
dc.contributor.authorKhaustova, Yevheniia-
dc.contributor.authorDenysenko, Mykola-
dc.date.accessioned2018-02-12T10:31:51Z-
dc.date.available2018-02-12T10:31:51Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationBreus S. V. Balanced scorecard: formation with perspective to ensure economic security of higher educational institutions / S. V. Breus, Ye. B. Khaustova, M. P. Denysenko // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12), Ч. 1. – С. 104-109.uk
dc.identifier.issn2410-9576uk
dc.identifier.issn2412-2394uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8848-
dc.description.abstractThe lack of widespread introduction of BSC in work of higher educational institutions creates the basis for research of peculiarities of its use at the level of higher education. The most acceptable in terms of domestic educational services is the strategy of "reducing overall costs" as such, which will increase the efficiency of higher educational institutions functioning and, as a result, increase their level of economic security, state and national security in general. The aspects of BSC formation within the strategic management of economic entities have been considered in the works of R. Kaplan, D. Norton and many others, and peculiarities for state institutions have been determined by P. Niven. There is no comprehensive research in the context of ensuring the economic security of higher educational institutions, using the basic approaches to the development of BSC. There is feasibility study of using BSC at the university level with the perspective to ensure the economic security. There have been considered methodical approaches to use BSC at the university level. There have been conducted an ABC (ABCD) analysis – the time expenditures of academic staff for certain work types and further regression analysis taking into account the perspective to ensure the economic security of higher educational institutions. The practical use of BSC at the university level will, in the future, contribute to their economic security and, as a result, state and national security in general.uk
dc.description.abstractВідсутність поширеного впровадження ВSC в діяльності ВНЗ створює підстави для досліджень особливостей її використання на рівні вишів. Найбільш прийнятною в умовах вітчизняного ринку освітніх послуг є стратегія “за зниженням загальних витрат” як така, що сприятиме підвищенню ефективності функціонування ВНЗ, а у результаті, підвищенню рівня їх економічної безпеки, держави та національної безпеки в цілому. Аспекти формування ВSC в межах стратегічного управління суб’єктами господарювання розглянуті в працях Р. Каплана, Д. Нортона та багатьох інших, а особливості для державних установ – П. Нівена. Відсутні комплексні дослідження у контексті забезпечення економічної безпеки ВНЗ з використанням при цьому основних підходів до розробки ВSC. Дослідження можливостей використання ВSC на рівні ВНЗ з перспективою забезпечення їх економічної безпеки. Розглянуто методичні підходи до використання ВSC на рівні ВНЗ. Проведений ABC (ABCD) – аналіз витрат часу НПП на окремі види робіт та подальший регресійний аналіз з урахуванням перспективи забезпечення економічної безпеки ВНЗ. Практичне використання ВSC на рівні ВНЗ сприятиме у перспективі забезпеченню їх економічної безпеки та, як результат, держави й національної безпеки загалом.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecthigher educational institutions (HEIs)uk
dc.subjectbalanced scorecarduk
dc.subjectfinancial and customer components of the strategy of higher educationuk
dc.subjectthe effectiveness of internal processesuk
dc.subjecteconomic security of higher educational institutionsuk
dc.subjectВНЗuk
dc.subjectзбалансована система показниківuk
dc.subjectфінансова та клієнтська складові стратегії діяльності вишівuk
dc.subjectрезультативність внутрішніх процесівuk
dc.subjectекономічна безпека ВНЗuk
dc.titleBalanced scorecard: formation with perspective to ensure economic security of higher educational institutionsuk
dc.title.alternativeЗбалансована система показників: формування з перспективою забезпечення економічної безпеки вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБреус, Світлана Василівна-
local.contributor.altauthorХаустова, Євгенія Борисівна-
local.contributor.altauthorДенисенко, Микола Павлович-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceScientific bulletin of Polissiaen
local.sourceНауковий вісник Поліссяuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.identifier.doi10.25140/2410-9576-2017-1-4(12)-104-109uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BreusS.V.,KhaustovaY.В.,DenysenkoM.Р._P.104-109.pdfНаукова стаття282,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.