Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9075
Назва: Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Інші назви: Формализованное представление интегрированного брендинга: сущность и особенности управления
Formalized representation of integrated branding: the essence and features of management
Автори: Ніфатова, О. М.
Ключові слова: інтегровані структури бізнесу
брендинг
бренд
системний підхід
модель
интегрированные структуры бизнеса
системный подход
integrated business structures
branding
brand
system approach
model
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ніфатова О. М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. – 2017. – № 12 (199). – С. 157-163.
Source: Формування ринкових відносин в Україні
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття «брендинг інтегрованої структури бізнесу». Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.
Статья посвящена формированию формализованного представления сущности брендингового подхода в управлении интегрированными структурами бизнеса. На основе применения аппарата формальной логики и морфологического анализа предложено авторское определение понятия «брендинг интегрированной структуры бизнеса». Представлена модель брендинга интегрированной структуры бизнеса в рамках применения системного подхода.
The article is devoted to the formation of a formalized representation of the essence of the branding approach in the management of integrated business structures. Based on the application of the formal logic apparatus and morphological analysis, an author’s definition of the concept of «branding an integrated business structure» was proposed. The model of branding of the integrated business structure is presented in the framework of the application of the system approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9075
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2522-1620
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180504_301.pdf375,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180504_301_Titul.pdf64,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180504_301_Zmist.pdf46,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.