Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаєва, Т. В.uk
dc.contributor.authorНіколаєва, Т. І.uk
dc.contributor.authorЛиса, Є. О.uk
dc.date.accessioned2018-05-10T19:28:15Z-
dc.date.available2018-05-10T19:28:15Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationНіколаєва Т. В. Складові поняття «індустрія моди» в підготовці фахівців з дизайну костюма та брендової продукції [Текст] / Т. В. Ніколаєва, Т. І. Ніколаєва, Є. О. Лиса // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Технічні науки. - 2017. - № 6 (116). - С. 177-186.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9171-
dc.description.abstractНа основі проведеного аналізу визначено головні задачі побудови навчального процесу підготовки фахівців з художнього моделювання костюма та брендової продукції, встановлені цілі та етапи роботи над перспективними колекціями на основі творчих аналогій та трендових напрямків моди.uk
dc.description.abstractНа основе проведенного анализа определены основные задачи построения учебного процесса подготовки специалистов художественного моделирования костюма и брендовой продукции, установлены цели и этапы работы над перспективными коллекциями на основе творческих аналогий.ru
dc.description.abstractOn the basis of the analysis, the main tasks of constructing an educational process for the preparation of specialists in the artistic modeling of costume and brand products were determined, the goals and stages of work on perspective collections were established on the basis of creative analogies and trend trends of the fashion.en
dc.languageuk
dc.subjectmodern tendentiousen
dc.subjectfashion industryen
dc.subjectpromising collectionsen
dc.subjectcreative sourceen
dc.subjecteducational and project activitiesen
dc.subjectmodern trendsen
dc.subjectмодные тенденцииru
dc.subjectиндустрия модыru
dc.subjectперспективные коллекцииru
dc.subjectтворческий источникru
dc.subjectучебно-проектная деятельностьru
dc.subjectмодные трендыru
dc.subjectмодні тенденціїuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectперспективні колекціїuk
dc.subjectтворче джерелоuk
dc.subjectнавчально-проектна діяльністьuk
dc.subjectмодні трендиuk
dc.titleСкладові поняття «індустрія моди» в підготовці фахівців з дизайну костюма та брендової продукціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorNikolaeva, T. V.en
local.contributor.altauthorNikolaevа, T. I.en
local.contributor.altauthorLisa, E. O.en
local.contributor.altauthorНиколаева, Т. В.ru
local.contributor.altauthorНиколаева, Т. И.ru
local.contributor.altauthorЛыса, Е. О.ru
local.subject.sectionДизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Технічні наукиuk
local.source.number№ 6 (116)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V116_P177-186.pdf704,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.