Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9374
Назва: Теоретичні аспекти організації виставкової діяльності підприємства-експонента: еволюція наукових підходів
Інші назви: Теоретические аспекты организации выставочной деятельности предприятия-экспонента: эволюция научных подходов
Theoretical aspects organizations of exhibition activity of the enterprise: evolution of scientific approaches
Автори: Кирилко, Н. М.
Ключові слова: виставковий бізнес
підприємство-експонент
виставкова діяльність підприємства-експонента
наукові підходи і теорії
комплексний підхід
выставочный бизнес
предприятие-экспонент
выставочная деятельность
научные подходы и теории
комплексный поход
exhibition business
exhibiting company
exhibition activity of the exhibiting company
scientific approaches
theory of innovations
marketing theory
theory of investments
theory of organization of exhibition activity of the enterprise
complex an approach
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Кирилко Н. М. Теоретичні аспекти організації виставкової діяльності підприємства-експонента: еволюція наукових підходів [Електронний ресурс] / Н. М. Кирилко // Економіка та суспільство. – 2017. – Вип. 13. – С. 481-488. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal-13/20-stati-13/1488-kirilko-n-m
Source: Економіка та суспільство
Economy and society
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати досліджень із питань еволюції наукових підходів до виставкової діяльності підприємства-експонента. Розглянуто теорію і практику управління підприємством-експонентом на засадах виставкової діяльності. Надано аналіз теоретичних основ виставкової діяльності підприємства-експонента, зокрема теорій інновацій, маркетингу, інвестицій та теорії організації виставкової діяльності. Доведено їх прямий вплив на комплексний підхід до управління виставковою діяльністю підприємства-експонента.
В статье приведены результаты исследований по вопросам эволюции научных подходов выставочной деятельности предприятия-экспонента. Рассмотрены теория и практика управления предприятием-экспонентом на основе выставочной деятельности. Представлен анализ теоретических основ выставочной деятельности предприятия-экспонента, в частности теорий инноваций, маркетинга, инвестиций, а также теории организации выставочной деятельности. Доказано их прямое влияние на комплексный подход к управлению выставочной деятельностью предприятия-экспонента.
The article presents the results of research on the evolution of scientific approaches to the exhibition activity of the exhibiting company. The theory and practice of enterprise-exhibitor management on the basis of exhibition activity are considered. The analysis of the theories of exhibition activity of the exhibiting enterprise, in particular theories: innovations, marketing, investments and the theory of organization of exhibition activity, is given. Тhе proved of the direct influence on the complex approach to the management of the exhibition activity of the enterprise – participant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9374
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180507_301.pdf413,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180507_301_Titul.pdf175,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180507_301_Zmist.pdf152,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.